22music

دمو قالب متل قو موزیک برا لوکس بلاگ

22 موزیک

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات




دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تو همه جا بودی
نویسنده : ابراهیم 26 / 11 / 1394 ساعت 19:20 بازدید 290 بار


دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تو همه جا بودی

Download New Song By Amir Tataloo Called To Hame Ja Boodi

 

 

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام تو همه جا بودی

پخش آنلاین



 

چرا غم دارم من ، چرا ؟!
مگه چی کم دارم من ؟!
چرا سنگین و تاریکِ قلبَم ؟؟!
منی که رنگارَنگَم !!
چرا ناامید و تارَم ؟!
منی که عاشِقیتو دارم !
ببخش اگه ناشُکرَم
ببخش اگه درگیرِ گناهَم

تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد

از مركزى كه اراده ى خداوند ميشناسيم ، بگذار هدف اراده ى كوچك انسان را هدايت كند، آمين


دسته بندی : موزیک و آهنگ، ایرانی شاد، ،
دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات